Válečnický gambit
- Originální název:
- Assassin Gambit
- Překlad:
- Lukáš Kučera
- Série:
- Válečné hry
V roce 2002 vydalo nakladatelství Banshies.
Parametry
Počet stran | 408 |
---|---|
Rozměr | 105 x 175 mm |
Rok vydání | 2002 |
Vazba | brožovaná |
Druhá kniha trilogie Válečné hry.
Lidé a Gavarniané dokáží putovat časem i prostorem. Na stabilitu vesmíru dohlížejí Dozorci, kteří ukončili válku mezi rasami, a snaží se zabránit vzniku nového krveprolití nastolením pevných pravidel. Skutečnou válku zatím nahradily válečné hry - a závratně vysoké sázky - obojí porušující stanovený řád. V banku jsou hvězdné systémy i hrdost znepřátelených bytostí.
Do bitvy s cizím šampiónem, pro zábavu elity Velkého Magelanova Mračna přivedl Corbin Gablon zpět z dávných časů Alexandra Velikého.
Mělo to vypadat jako obyčejná hra. Ale Aldin Larice nemohl zůstat nečinně přihlížet zatímco Gablon směřoval hru ke svému profitu a Alexandrově smrti. Rozhodl se odkrýt karty a přivolat na Gablona hněv vládnoucí třídy.
Nepoctivý hráč však uvízl na světě místními nazývaném "Díra", se čtyřiadvaceti drsnými samuraji ze středověké Persie jako "tělesnými strážci", neustále ve střehu nejen před Gablonem a jeho trénovanými zabijáky ale i před stovkami tisíc krvelačných domorodců. Aby získal Aldin svobodu, musí přežít čtyřicet dní. Vzrůstá v něm však podezření, že i tato hra je zmanipulována - a navíc místní domorodci mají své zájmy i netušené prostředky...
Lidé a Gavarniané dokáží putovat časem i prostorem. Na stabilitu vesmíru dohlížejí Dozorci, kteří ukončili válku mezi rasami, a snaží se zabránit vzniku nového krveprolití nastolením pevných pravidel. Skutečnou válku zatím nahradily válečné hry - a závratně vysoké sázky - obojí porušující stanovený řád. V banku jsou hvězdné systémy i hrdost znepřátelených bytostí.
Do bitvy s cizím šampiónem, pro zábavu elity Velkého Magelanova Mračna přivedl Corbin Gablon zpět z dávných časů Alexandra Velikého.
Mělo to vypadat jako obyčejná hra. Ale Aldin Larice nemohl zůstat nečinně přihlížet zatímco Gablon směřoval hru ke svému profitu a Alexandrově smrti. Rozhodl se odkrýt karty a přivolat na Gablona hněv vládnoucí třídy.
Nepoctivý hráč však uvízl na světě místními nazývaném "Díra", se čtyřiadvaceti drsnými samuraji ze středověké Persie jako "tělesnými strážci", neustále ve střehu nejen před Gablonem a jeho trénovanými zabijáky ale i před stovkami tisíc krvelačných domorodců. Aby získal Aldin svobodu, musí přežít čtyřicet dní. Vzrůstá v něm však podezření, že i tato hra je zmanipulována - a navíc místní domorodci mají své zájmy i netušené prostředky...